tisdag 13 november 2012

Dagens Ord

Igår så var jag ute med mina barn och firade min födelsedag,det var underbart ,man börjar komma till åren nu ,men det värmde mitt hjärta när jag såg alla mina 5 barn ,och jag önskar dem det allra bästa . Må Herren välsigna och möta oss. Idag kommer dagens ord från både Psaltaren och Johannes evangelium. 

Dagens Ord kommer ifrån  GT. Ps.134:1-3

Lova Herren,alla ni Herrens tjänare,ni som står i Herrens hus om natten
Lyft era händer mot helgedomen och lova Herren!
Må Herren välsigna dig från Sion,han som har gjort himmel och jord.

NT Johannes evangelium 11:25
Jesus sade: Jag är uppståndelsen och livet .Den som tror på mig skall leva om än han dör.
Och var och en som som lever och tror på mig skall aldrig någonsin dö. Tror du detta ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar