onsdag 27 mars 2013

Fundering i vårens tid

Idag är det den 27/3 och den börjar med sol , det bådar gott för fortsatta dagen. Igår var jag hos fotvården och det är en av mina plågor som jag har,den ena stortån den vill gärna bråka ,så idag måste jag tillbaka till fotvården igen,Puuh!!!man kan inte vara bra jämt och man måste tydligen plågas ibland. Ja ,jag får kasta min börda på Herren det är det bästa av allt ,man får försöka att vara positiv så gott det går ,och stå ut med detta . Ibland tycker jag, att tänk vad olika vi är vi människor och det är väl tur ,en del som är som jag är hur pigga som helst ,men jag känner mig som hundra år emellanåt ,men jag tänker att jag får använda det pund som jag fått ,så att jag inte kastar bort det, det är härligt att ha en tro som bär i alla situationer ,och denna dag blir en dag i Herrens gårdar igen mina vänner .Igår hittade jag detta spirande liv ,tänk vilken underbar skapelse Herren har gjort ,att våren bryter ut varje år ,och att vi får se fram emot en fantastisk tid med blommor och det gröna .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar